Alla inlägg den 2 september 2008

Av Förtrollad matte - 2 september 2008 21:41

Tänk jag vann högvinsten :)
En härlig dag i strålande sol och skogspromenad med tillhörande picknick med Lycka, Vinna och jippi och tillhörande matte mina syrror och min lilla mams. Så kul!
Jag och Jippi busade runt mest hela tiden och hon fattade galoppen direkt och gillade mitt bus, det är skönt! Jag fattade inte riktigt tjusningen med en lek(juckleken) som hon tyckte var kul men jag höll god min medans hon höll på men lyckades att övertala henne till att vi skulle brottas och käftas lite istället.
Jippi fick för sig att simma!! Trots att hon är en boxer det var ju nästan att jag kände mig lite manad att hoppa i men nån måtta får det vara det räckte väl med att stora syrran Viran simmade runt och runt för att hämta grejer och verka märkvärdig.
Vilken tur att de stannar över så vi kan ha lika kul i morron :)

//Trolla

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards