Alla inlägg under augusti 2010

Av Förtrollad matte - 16 augusti 2010 12:00

   Denna sommar har verkligen varit en berg och dalbana, fastän jag hade gärna hoppat över dalarna och stannat kvar en stund på topparna.
Mycket har hänt och blogglustan har varit svag...så jag tänkte mig på en resume´ från en del som hänt i Juli månad.


Vi har hunnit med storkalas för lillebrodern som fyllde 30år. En trevlig tillställning för stora och små, två som fyrbenta.
    Ärtan ville inte missa något...  
Sen kom en djup dal och jag fick tillbringa ett par dagar på MIVA och en massa undersökningar som fortfarande inte gett någon förklaring..Min värld vändes upp och ner och man inser hur liten man är...fick en tanke om vad som är viktigt här i världen oxå.. En ljuspunkt i mörkret är iaf. alla goda vänner man har runt sig.


Årets tävling rullade på som planerat även om det blev lite kaotiskt där dagarna innan.. Fick tom. dela ut ett cert till bästaste mamsen Sussie bus :)


Därefter kalas för 18åringen och 20åringen :)


Liten välbehövd semester till Öland....men först ett stopp hos Felix och Janet. (mer om det kommer i ett annat inlägg..)
                                  
Hem, återbesök med Trolla= mycket nöjd vetrinär, byta extrabarn, packa om, fixa med avmaskningsmedel och iväg mot Danmark.. Legoland, Lökken, Grenen med en fot i varje hav och en nersandad kyrka och möte med Jinx och familj(oxå annat inlägg)
                            
Avslutning med halmstadstävling och minivalpträff(oxå annat inlägg som kommer snart- hoppas jag iaf.)


Pust!



Av Förtrollad matte - 9 augusti 2010 15:51

För 13 år av ren kärlek  
 

Vi ses igen!  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards