Alla inlägg den 24 januari 2008

Av Förtrollad matte - 24 januari 2008 16:05

Idag så fortsatte vi med vår miljöträning (pågår för jämnan) och tog en tur ut till Huveröds, Marie fick mig att sätta spenderbyxan på och införskaffa mig ett sbk-tjänstetäcke DET är bra att ha, lilla trollmatte nickade o köpte genast ett :)
Sedan skulle vi ju träna lite oxå och åkte ut till Kallebäck. Stackars de som tillhör den klubben. Vilken plan- så blöt o geggig. Fy va äckligt sa både Troll o Krullcosmos här vill vi vare sig sitta eller ligga..
Men mattarna är envisa o körde på och det blev riktigt bra till slut och Troll fixa tandvisning utan problemas. Vi körde även lite budföring o Trolla var som ett streck fram till Marie :) Lille krull hade nemas problemas att komma till mig heller.
Störning på plan fick vi oxå o det gick finfint :)
Vi lät de två leksugna springa av sig det sista o krull blev alldeles prickig i ansiktet..han kom ju aldrig ifatt Trolla utan var i kölvattnet hela tiden*haha*
På vägen hem sedan stannade vi till vid en glänta, för ett uppletande. Något som vi faktisk aldrig gjort förut( o gjorde säkert massa galet) men vi vallade av en ruta på ca.20x20m och Trolla fick fyra föremål och hon gjorde det så fint :) Lilla prinsessan!
Kom in med en efter en, hon greja alla föremål hon kom tom. med en femte pryl -en gammal raket. Såååå duktig!
När jag väl var hemma så tittade jag mig i spegeln..tur att jag inte gick in i någon affär sådär- Gegga i pannan, svarta händer och kläderna ska vi inte prata om..

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards