Direktlänk till inlägg 30 oktober 2009

SVCh......weeeeiiiii =D

Av Förtrollad matte - 30 oktober 2009 08:46

Så var det alltså dags igen för en tur ihop med Myran och Nikki (sköna påhejaretyper) vi åkte och åkte. Till slut så var vi äntligen framme. Medans mattens påhejare försvann in och prata med någon tvåbening så tog matte, jag och domare Roger chansen till att förpassa oss ut till spåret. På med jobbarkläderna och iväg.... 18min. senare så stod det klart. Full pott i poäng och med en skön kritik: En trevlig spårvillig tik som har full koll på sitt spår, har arbetat mycket bra idag.


Jag kan numera titulera mig som:


Svch Force Galaxie's Furstin Libelle


Den bästaste av de alla =D =D
  
Här var jag fortfarande uppe i varv och de hade inte rosetten framme vem vill posa då??
Bättre så här...
 
eller
   
Mattarna skulle såklart fira och stannade och tog en picknick...men hallå???? Jag trodde det var jag som skulle få något gott det är ju jag som gjort jobbet så att säga.
   


Men jag fick iaf. leka lite med Myran och Nikki så det var rätt ok. Jage lekar är bland det bästa jag vet.
Väl hemma så hade matte bråttom igen. Mandisen skulle köras till hästen och jag fick stanna hemma. Hrmf. , men jag fick lite gott att tugga på så livet var rätt ok.


Matten: Jag är så stolt över lillsnuttan, hon skötte sig exemplariskt i spåret. Tom. när domaren frågade mig om jag såg de nya klövspåren så visste hon vart hon skulle *Såååååå stolt*
Jag stod och njöt av hela alltet och kollade på när tösa red då den bästaste uppfödaren ringer och gratulerar, jag måste nog varit  lite snurrig eller borta i euforin för jag fattade nada så när hon frågade om de kunde träna under tiden jag var på möte på klubben så visstvisst nemas problemas. =D
När vi kom till mötet med andan i halsen och tårtan i högsta hugg så står de där- de bästa uppfödarna
med en jättebukett av vackra blommor !!!! Och god choklad.  Tack så jättemycket Skrattande 
  
  
Hmmm.. en sån underbar dag....tack underbara voffa!
  
  

 
 
Ingen bild

Lilac Goddess

30 oktober 2009 09:29

WOW!
Grattis till championatet!!!

 
Frida

Frida

30 oktober 2009 09:50

Ahhhhh!!!! GRATTIS! Gud vad roligt!!! Ni är så himla duktiga Camilla! :D GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS!

Kan lova att ni har en riktigt stolt halvbror och halvbror-matte nu! UNDERBART!

http://addox.blogg.se

 
Ingen bild

Christina

30 oktober 2009 10:12

och jag som grattade på födelsedagen! Detta är större! Snyggt jobbat tjejer - stort grattis till er bägge!

 
Ingen bild

Jeanette

30 oktober 2009 11:25

ni är ju bara för bäst ;)

massa grattiskramar!!!!!!

 
Myran & Matte

Myran & Matte

30 oktober 2009 14:48

Än en gång GRATTIS till er båda! Ni var bara så duktiga igår. Det var en fröjd att få vara påhejare vid ett tillfälle som detta! Och firarbakelsen - den satt så gött - Tack!

http://www.myrancardigan.se

 
Ingen bild

Linda

31 oktober 2009 10:43

Wow, grattis till championen!

 
Annelie

Annelie

31 oktober 2009 18:19

Grattis! Superduktiga är vad ni är!

http://www.mrcollin.com

 
Susanne and Balu

Susanne and Balu

2 november 2009 11:10

BIG CONGRATS to Trolla from her daddy Balu!!! We are sooooo proud! Give big hugs and keep up the excellent work!! Many greetings from Germany, Balu and Susanne

http://www.masqueradeaussies.de

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Förtrollad matte - 16 juni 2011 20:11

Jag har flyttat till http://ärteplättens.hemsida24.se  Varmt Välkomna :) ...

Av Förtrollad matte - 2 maj 2011 07:42


Öh, det har visst varit lite öde här ett tag men nu så kanske blogglustan kommer igång igen. En hel del händer och MYCKET planeras i snar framtid.   Vi har tex. varit på ett underbart kennelläger kika gärna in på Annelie-Lojocas sida eller varför...

Av Förtrollad matte - 21 mars 2011 15:42


 

Av Förtrollad matte - 5 januari 2011 18:51


Vad är det för en dag? Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nä det är Ärtans födelsedag   Lilla gullefjunet blir 10 år idag   och som alltid när det är kallt så fryser öronen..   ...

Av Förtrollad matte - 4 januari 2011 14:44

Hade en jobbig natt nyligen och låg och funderade över året som gått.Phu, fy fasiken så skönt att det är över och jag välkomnar 2011 med öppna armar. Hela förra året stod för oro och skador och sjukdomar.Januari startade med en viss nyfikenhet i...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards