Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Förtrollad matte - 19 oktober 2009 21:25


Igår efter träningen så åkte matten och jag till min gammelmatte och mamma och halvsyrra. Bara det var ju lite kul för vi brukar ju hitta på rätt kuliga grejer ihop när vi ses..


Mattarna satt och tjötade som vanligt att de inte får skav i öronen av allt snattrande..Skrattande


Väl framme så fick jag hoppa ur bilen först och jag säger bara  - wow!!!
Där stod han mannen i mina drömmar, jag flaxade lite med ögonfransarna och hade honom i mitt våld Flört
  


Han tog andan ur mig när han kom svävande emot mig och jag blev alldeles knäsvag och alldeles hopplöst kissenödig...Då svoschar han dit och kommer sedan rakt emot mig och ler förföriskt och säger- Tjena bruttan!  
Jag blev helt bortsvept.... nu var det tydligen dags och ta fram lilltösa och det var väl tur för då fick jag ju en chans att samla mig lite granna...vill ju inte verka vara som ett våpFlört
     
Efter en liten stund så kom även mamma Sussie ut och det kändes ju lite tryggt att hon tyckte att han var en rejäl och ordentlig grabb. För snygg det är han.  
Jag har ju vissa krav och en ordentlig tandhygien tycker jag man kan kräva och han luktade fräscht och gott och många starka bissar hade han oxåFlört  
Vi blev nog lite betuttade båda två och hade egentligen inte riktigt ögon för några andra och bara lite sådär så verkade det enligt Triss att det inte kommer att dröja så länge till vi kommer att ses igen. Jag håller tassarna för att han ska ha rätt.Kyss
Efter ett tag kom även Triss lillebror Poker hem men jag hade bara ögon för Triss...Hm...längtar.....  
Kram Trolla

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards