Direktlänk till inlägg 4 oktober 2008

Lite såhär dagen efter...

Av Förtrollad matte - 4 oktober 2008 19:27

Ja igår kväll var det alltså dags för min och p:s kväll och över 4000 andra kvinnor, vackra,glada, upprymda kvinnor som nog kunde enas om att...kvällen tog slut alldeles för fort och alla män som stod på scen hade det där.

Men kvällen började inte där utan vi skulle ju åka och äta något och ha det najs tills föreställningen började men tid är något vi kvinnor har lite bekymmer med(ja,jag iaf) så maten skippades och vi tog hm.. någon drink uppe på heaven 23. Vi begav oss till de stora eventet.Om nu inte P såg fram emot att se snoppar som hoppar så ville nog jag se vad som gav sådana rubriker ;)
Det var inte svårt att ryckas med i showen och det dröjde inte länge innan vi vrålade och tjoade som alla andra goa kvinns som njöt av sin alldeles egna kväll. Hoppas de kommer igen nästa år då kommer jag vara där :) hoppas P gör mig sällskap men då blir det restaurang innan ;) det är nog nyttigt:)

Idag har jag kurerat mig och laddat inför morgondagens eskapad.
Tecknat med popcorn till under täcket i soffan. Happy feet-så söt :)
Sedan ut i skogen och balansera över myrar och över stockar och stenar. Kan ju säga som såhär att doggsen och mannen uppskattade promenaden mer än vad jag gjorde....men nu så här efteråt så är det gott. Det var nog det som behövdes.

o

 
 
paula

paula

5 oktober 2008 15:31

Bättre idag?
Igår satte vi färdigt staketet och lite annat... Jag var inte bakis - det var skönt. Vi satt i badtunnan igår kväll och blev avslappnade. Det började regna - det var endå skönt att sitta där. ser fram emot när det är riktigt kallt. toppluva och varm badtunna kan nog inte bli bättre!

http://paulas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Förtrollad matte - 16 juni 2011 20:11

Jag har flyttat till http://ärteplättens.hemsida24.se  Varmt Välkomna :) ...

Av Förtrollad matte - 2 maj 2011 07:42


Öh, det har visst varit lite öde här ett tag men nu så kanske blogglustan kommer igång igen. En hel del händer och MYCKET planeras i snar framtid.   Vi har tex. varit på ett underbart kennelläger kika gärna in på Annelie-Lojocas sida eller varför...

Av Förtrollad matte - 21 mars 2011 15:42


 

Av Förtrollad matte - 5 januari 2011 18:51


Vad är det för en dag? Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nä det är Ärtans födelsedag   Lilla gullefjunet blir 10 år idag   och som alltid när det är kallt så fryser öronen..   ...

Av Förtrollad matte - 4 januari 2011 14:44

Hade en jobbig natt nyligen och låg och funderade över året som gått.Phu, fy fasiken så skönt att det är över och jag välkomnar 2011 med öppna armar. Hela förra året stod för oro och skador och sjukdomar.Januari startade med en viss nyfikenhet i...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards