Direktlänk till inlägg 6 augusti 2008

Vältränad med dubbelhaka

Av Förtrollad matte - 6 augusti 2008 21:25

Det är vad jag ska bli.. Ha! Vad sägs om den målbilden?
Men det är den nya strategin för ett bättre mående.  Tillbringade en timme hos sjukgymnasten idag och hon klämde och böjde och hade sig. Det gjorde inte megaont mer än på ett par punkter så jag härdade ut medans hon höll på.
Sen kom domen: STYRKETRÄNING  minst 1ggr/vecka och HÅLLNINGSTRÄNING så ofta jag kan.
Så om ett par veckor så ska det byggas muskler och hållningsträningen skall påbörjas redan igår men hur kul är det att gå runt och se ut som om man har 10 dubbelhakor?
Men förhoppningsvis så har det något gott med sig iaf och att yrseln jag fick efter besöket bara var något tillfälligt och kanske hade med hennes tryck och böj att göra, i vilket fall så blev det bara Troll som fick åka med på dagens träning.

Oh Vilken träning sen, mmmmmm så härlig!

Vi skulle göra något lätt till motsats mot gårdagens träning så en av årets sm-banor blev det.  *asg*  Lätt och bra....mmm eller hur ..

Men lilla fröken Troll impade stort på mig så trots att hon flyttade tunnlar och rev slalompinnar så jobbade hon så bra. :D
Nu kanske man kan säga att jag har en aning om hur jag vill att kontaktfälten skall se ut även om vi har en bit kvar fram tills de är sådana som jag tänkt mig. Men hon stod kvar stadigt och fint(när hon väl var på plats) och stack inte innan mitt ok. Pussgurkan!

Det enda som var lite trist  idag var att Jessica inte hade kvar av den goda kakan hon bjöd på igår - den var ljuvlig :) Mummsfilibabba :)
Men det var ju kanske bra nu när man ska bli lite atletisk av sig ;)
Tack tjejer för ett par härliga träningspass.

 
 
Ingen bild

Christina

6 augusti 2008 22:54

Trolla imponerade på oss också ska du veta. Ni är välidgt duktiga tillsammans!
Det var en underbart tränings dag. Synd bara att den tar slut.
-
Härliga semester bilder!

 
Paula

Paula

7 augusti 2008 12:10

Hej!

Vi tänkte träna i helgen eller imorgon - vill du vara med? Vi kanske kan hitt på nått - även med resterande familjen?
Kram!

http://paulas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Förtrollad matte - 16 juni 2011 20:11

Jag har flyttat till http://ärteplättens.hemsida24.se  Varmt Välkomna :) ...

Av Förtrollad matte - 2 maj 2011 07:42


Öh, det har visst varit lite öde här ett tag men nu så kanske blogglustan kommer igång igen. En hel del händer och MYCKET planeras i snar framtid.   Vi har tex. varit på ett underbart kennelläger kika gärna in på Annelie-Lojocas sida eller varför...

Av Förtrollad matte - 21 mars 2011 15:42


 

Av Förtrollad matte - 5 januari 2011 18:51


Vad är det för en dag? Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nä det är Ärtans födelsedag   Lilla gullefjunet blir 10 år idag   och som alltid när det är kallt så fryser öronen..   ...

Av Förtrollad matte - 4 januari 2011 14:44

Hade en jobbig natt nyligen och låg och funderade över året som gått.Phu, fy fasiken så skönt att det är över och jag välkomnar 2011 med öppna armar. Hela förra året stod för oro och skador och sjukdomar.Januari startade med en viss nyfikenhet i...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards