Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Förtrollad matte - 7 januari 2009 10:50

Årets stora event - My Dog är över igen. Var bara inne en dag iår och det räckte så det blir över.
Har en barnsligt stor förväntan inför detta jippo varje år och är helt slut efteråt med en tom pengapung och världens migränanfall.
I år satt jag en em. i rasmontern och det är så trevligt att kunna få informera om rasen och träffa trevliga framtida gårdshundspekulanter.
Men innan rasmontern så var det NM i freestyle och jag säger då det - Wow så duktiga de är! Finskan med sheltin som vann-*applåder*
I svenska laget så höll jag ju en extra tumme för Linda och Holly med deras  Kungfu fightning, de är så duktiga. Övertygad om att de kommer att vara med nästa NM oxå och då stå högst på pallen :)
Shoppingen då... Viran skulle få ett alldeles eget Back onTrack täcke och eftersom Ärtans är lite stort så tänkte smartematten till och köpte storleken mindre *suck!* Det blev nästan bra på längden men så kort på sidorna så jag får nog skicka tillbaka och byta det. SUCK!
Sen blev det lite aloevera produkter och en kam som tom tog håren på Ärten som fick vara med som monterhund. Ja, vantar från BoT till mig själv  det, gör nog gott för mina händer.
Tur att det är ett helt år kvar tills nästa år.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards