Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Förtrollad matte - 4 februari 2008 23:35

Nu har jag förmodligen fått svaret o upplösningen till den skrämmande Jurassic Parken vi har i skogen häromkring.
Välinstängslat med 2m högt staket runt ett ganska så stort område.

Det var inte för att hålla djuren innanför stängslet som det var där utan för att hålla de utanför. Då börjar man ju fundera lite, vad är det för bestar som rör sig i Härrydaskogarna förutom jag själv o mina fyrbeningar?
Hm, mycket prat är det om vargar men de är nog inte så blodtörstiga som många tycks tro. Men det är klart de får akta sig för mina bestar, di små är inte o leka med ;).

Men..

Ja nu var det så föga upphetsande att ägaren till marken odlade olika lövträd inne i parken och de flesta vet ju vilken stor skada rådjur kan göra...

Jag hade en härligt spännande stund då fantasin spruttade ut det ena scenariot efter det andra tills jag fick klarhet..och...och... man kan ju inte så säkert veta.. de kanske odlar något som man måste skydda omvärlden ifrån...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards