Alla inlägg den 21 september 2007

Av Förtrollad matte - 21 september 2007 23:39


Vilka härliga hundar man har :)
När jag har en riktig skitdag så kan de oftast få mig att dra på smilbanden.
Senast som idag. Smilla var på besök och jag har varit lite rädd att Trolla ska bryta benen på lilla Smilla (pytteliten d/s). Men jag hade inte behövt o oroa mig..Denna underbara Trollabolla lekte så fint med henne och efter en liten stund så jagade Smilla runt Trolla som låtsades vara lite rädd för henne.
Det är härligt att bara kunna stå och se på deras rollspel. Sen kommer gammeltanterna och vill vara med och då ändras rollerna men fortfarande så försiktig och inte  så burdus o klumpig o gåpåig som när hon busar med Boxer-jippie.
Sedan så hjälptes de åt att gräva ur jordgubbslandet, det ska bli gräsmatta där så de får gärna jämna till jorden lite ;)
De är så mysiga....fast inte uppe i sängen med regnvåta,leriga tassar !!!
Åhhhh, stöööööööööööööön!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards