Alla inlägg den 4 september 2007

Av Förtrollad matte - 4 september 2007 00:54


Jag hade rätt... en härlig hundvecka har det varit som alltid, när Helena kommer på besök. Hon är förutom min familj, min allra bästa vän. Vi känner varann utan o innan, vi lekte i sandlådan som små,åkte på semester ihop, har bråkat om samma kille i tonåren,har gråtit o skrattat tillsammans, fått barn samma år. Ja, hon har funnits där hela livet och jag hoppas att hon alltid kommer finnas kvar.
Vi har tillbringat dagarna med härliga skogspromenader, lite svampplockning o hundsnack. KUL, KUL, KUL (förutom då Lizzie-setter, som är den snällaste varelsen på denna jord ställer killar i skogen??!!)

Sedan har jag fått en riktig ego-boost igen med min träning med Elvira. Så skönt när det stämmer, tack Paula. Har jag bara koll på mig o fokuserar så sitter det som en smäck :) Just nu så sparar jag på sådana tillfällen och samlar inför ...

Trolla var med uppe på klubben en kväll och körde ett kort pass och var såå duktig :)

Nya fönster har jag oxå fått, vilken tur att man har en händig man.

Sedan har lilla Elvira-bebis varit på besök och Trollebus var så duktig och var så varsam med lilla Smilla.

Ja, vi var o tävlade i Oskarström oxå...3disk och en 3:e plac. med 10fel o näst snabbaste tiden. Hade hon inte.... så... Men jag hade inte fokusen på topp o då blev det som det blev..
Men stora delar av loppen var bara  så...mmm..så vi laddar om och tar nya tag. =D




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards