Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Förtrollad matte - 15 juni 2010 21:18

Äntligen så ringde vetrinären och talade om att operationen gått bra och att om allt är som det ska så får finaste Trolla komma hem imorgon :)

Går som i lyckorus just nu och mer uppdatering kommer imorgon när jag sansat mig lite och fått lite mer info.

Trolla är iaf ett korsband kortare och behövde som tur inte såga av benet utan det "räckte" med den lättare varianten -TTA.

Åh så jag längtar efter henne nu  Tack alla som hållit tummar och tår och skickat värmande kramar. Ni är guld värda!

Av Förtrollad matte - 15 juni 2010 10:13

Mitt hjärta går snart sönder av all oro och ångest.


Lämnade den vackra redan innan kl.8 och nu så är jag ett nervvrak - häller i mig den 10:e koppen kaffe och magen protesterar lite lamt.
Enligt mottagande vetrinär så får jag besked tidigast i  eftermiddag då hon är inbokad på op på en av de sena tiderna.


Hur ska jag skingra tankarna idag? ?


I helgen hade jag lillastora Minoo här som hjälpte till att styra upp tankarna lite grann.
Åh en så härligt busig valp- precis som de ska vara   och vacker oxå, eller hur?
 Mammas dotter..eller se här mamma från 2008
  
  Schhh....lova att inget säga - jag brukar inte få mysa i sängen....men jag gör det ibland ändå ;)     
Ta hand om era fyrfota vänner och håll gärna en tumme för Trolla idag.



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards