Direktlänk till inlägg 7 april 2010

Bära grejer

Av Förtrollad matte - 7 april 2010 23:45

Det gäller att ha framme kameran i rätt tid och att hinna fokusera, vilket inte alltid lyckas men jag tror man kan ana att metall apporten inte är några större problem iaf.   Eller?


Minoo och Goblin och Bliss



   
    

 
 
Ida

Ida

8 april 2010 09:41

Woho!:) demo är minsann inte så intresserad av att bära på föremål än men vi jobbar på;) Hihi!

http://Ajd.blogg.se

 
Myran & Matte

Myran & Matte

8 april 2010 18:26

Om jag skulle byta ras så vet jag i alla fall var jag skulle köpa den nya valpen!
GRATTIS igen till supervalparna och har du anmält dom till appellen?

http://www.myrancardigan.se

 
Ingen bild

Camilla

8 april 2010 19:47

Apellen Eva?? Äh, vi tar högre på en gång*skratt*
Men vet du ...man behöver inte byta man kan komplettera :) och tänk så kul för Myran

 
Ingen bild

Linnéa och Zolo

9 april 2010 13:27

Vilka underbara bilder på hela stora flocken!!! hoppas vi ses snart :)

kram från mig och zolan

 
Ingen bild

Camilla

9 april 2010 14:43

Ja du Linnea, det hoppas jag oxå :)
Det var alldeles för längesedan. Kram

 
Ingen bild

winett

9 april 2010 22:54

skratt.....du är väl för härlig
Nä dom kommer nog inte få några som helst problem med metallen där som det just nu ser ut, dom är för härliga må jag säga, har ju nu varit och spanat lite på Hugo....oj oj vilken liten busig valp med ack så söt, han drar ochså runt på matskål och vatten skålen den badar man i...fniss det verkar var härliga valpar detta.

Ja du camilla träna nu....skratt.... det gör jag ...hm ....med kaffe muggen i handen..ler !
Nu syns vi ju snart....fusk träna vad någon som sa..fniss

kramar som alltid till den bästa höns mamman i hela världen...ler !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Förtrollad matte - 16 juni 2011 20:11

Jag har flyttat till http://ärteplättens.hemsida24.se  Varmt Välkomna :) ...

Av Förtrollad matte - 2 maj 2011 07:42


Öh, det har visst varit lite öde här ett tag men nu så kanske blogglustan kommer igång igen. En hel del händer och MYCKET planeras i snar framtid.   Vi har tex. varit på ett underbart kennelläger kika gärna in på Annelie-Lojocas sida eller varför...

Av Förtrollad matte - 21 mars 2011 15:42


 

Av Förtrollad matte - 5 januari 2011 18:51


Vad är det för en dag? Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nä det är Ärtans födelsedag   Lilla gullefjunet blir 10 år idag   och som alltid när det är kallt så fryser öronen..   ...

Av Förtrollad matte - 4 januari 2011 14:44

Hade en jobbig natt nyligen och låg och funderade över året som gått.Phu, fy fasiken så skönt att det är över och jag välkomnar 2011 med öppna armar. Hela förra året stod för oro och skador och sjukdomar.Januari startade med en viss nyfikenhet i...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards