Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Förtrollad matte - 4 mars 2009 20:15



Nu har jag upptäckt ett yrke som ger bra betalt och vilken inkompitent människa ska kunna klara av utan större besvär.
Åtminstone så länge man gillar höra sin egen röst(vilket passar mig) gillar dricka kaffe(ett plus till) inte har något emot att uppträda vimsigt och ostrukturerat(men HALLÅÅÅ är det JAG eller vad?) som säger sig vilja ha nya ideer och lösningar från berörda och sedan fullständigt kör över dem(behöver jag skriva något????) Kommer med löften som sedan drar ut på tiden tills de glöms av..(nja, det stämmer kanske inte men vafan, nån utmaning måste det ju vara!)

Jag ska bli KOMMUNPOLITIKER!!!

Satt med på ett planeringsmöte igår i kommunen ang. en anslagstavla. Första kontakten skedde tidig höst, nu igår ett planeringsmöte som inte gav något som kanske kan komma upp på agendan innan semestern för att sedan bollas vidare till nästa möte som skall tillbaka till något planeringsmöte som sedan ska....ja ni förstår!!!!
Herreminje ....vilket slöseri...

Tacka vet jag mötet vi hade på klubben efteråt ist. effektivt och riktigt trevligt. Vår lilla fröken C gör sitt bästa för att se till att vi inte är svältande när vi går därifrån och hon lyckas alltid :)
Fick till en del del positiva punkter med mer utbildning av medlemmar och uppslutning till klubbens göromål.
En rolig punkt var när vår representant till västras årsmöte berättade att agilitysektorn på vår klubb fick mottaga en fin plakett för vårat engagemang i distriktets ungdomssatsning. Kul!
Det är en härlig stämmning på klubben nu. Gott mos!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards