Direktlänk till inlägg 27 mars 2008

Vacker morgon

Av Förtrollad matte - 27 mars 2008 08:48

I min blogg försöker jag att inte låta värken ta så stor del el eg. någon del alls för den finns ju där ändå, jämt,hela tiden o här ska den inte få lov till att ta plats o styra som den gör annars. Men ibland så går det inte...den tar över hela mig o det finns liksom inget annat..
Men om man ska försöka se något positivt så hade det inte varit för den så hade jag inte upplevt den underbart vackra gryningen idag.  Så slutordat om värk.

På senaste träningen så hamnade jag i ett litet lustigt samtal. - Om sport-bh:ar. Ja det är ju inte så himla kul kan man ju tycka men motparten i samtalet var en man även om han ibland försöker sig på att vara något annat. Hm känner mig ganska frigjord o öppen men här vart det så konstigt när en man började att prata om kupor o hålla på plats.  Tror att de flesta kvinns i lokalen blev lite fnissiga dock  inte för att han inte visste vad han pratade om utan mera-man kan väl inte prata om sånt med en man syndromet- Frigjordhet på 2000-talet*HAHA*
Men fick något tips på nån dubbelbh som ska vara bra, men är det någon annan som har något bra tips på en bekväm sportbh som håller sakerna på sin rätta plats o helst inte har brottar rygg.Hör av er! Nu vill jag ha slut på skumpandet!

 
 
Christina

Christina

27 mars 2008 09:41

Det är verkligen en mycket vacker morgon! Du är stark som orkar se förbi värken och se det vackra. I min uppfattning är det alltid tuffare med beskymmer som inte syns, om du förstår vad jag menar.
Men till lite glada nyheter! Freja kommer med största sannorlikhet hem i nästa vecka. På min hemsida finns en länk till nya bilder på hennes bedårande lille Totte! =0)

http://www.123minsida.se/chanel

 
Paula

Paula

27 mars 2008 11:34

Helt underbart inlägg - Ja M kan kommer ihåg och vet mycket. Han tittar ibland på en tjej och säger du har BH storlek si och så? Och japp han har rätt.

http://paulas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Förtrollad matte - 16 juni 2011 20:11

Jag har flyttat till http://ärteplättens.hemsida24.se  Varmt Välkomna :) ...

Av Förtrollad matte - 2 maj 2011 07:42


Öh, det har visst varit lite öde här ett tag men nu så kanske blogglustan kommer igång igen. En hel del händer och MYCKET planeras i snar framtid.   Vi har tex. varit på ett underbart kennelläger kika gärna in på Annelie-Lojocas sida eller varför...

Av Förtrollad matte - 21 mars 2011 15:42


 

Av Förtrollad matte - 5 januari 2011 18:51


Vad är det för en dag? Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nä det är Ärtans födelsedag   Lilla gullefjunet blir 10 år idag   och som alltid när det är kallt så fryser öronen..   ...

Av Förtrollad matte - 4 januari 2011 14:44

Hade en jobbig natt nyligen och låg och funderade över året som gått.Phu, fy fasiken så skönt att det är över och jag välkomnar 2011 med öppna armar. Hela förra året stod för oro och skador och sjukdomar.Januari startade med en viss nyfikenhet i...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards