Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Förtrollad matte - 6 mars 2008 08:40

Idag kommer min pluttgubbe hem :) Åh jag längtar så in i vassen, det ska bli så skönt. Bara få krypa in i hans stora famn o kramas så att man nästan spricker.....mmmmmmmmm Får se vad man kan fylla dagen med så att väntan inte blir olidlig.

Men först en rapport från igårkväll:
Igår kväll så hade vi vårt träningspass på Alfa. Kuliga snabba banor med just sånt jag behöver öva på.- Bakombyte till tunnlar. Oh, yes så fint det gick :)
Turligt nog så uppstod en annan situation som hökögda P fick koll på..så nu är det fram med armen o håll still. Slut med viftandet. Gott när poletten faller på plats:)
Tänk va bra saker o ting kan bli när man har goa instruktörer, fastän hade någon utomstående kommit vid sista passet så hade de nog funderat lite.. Vi tränade start o något som funkar för oss är när någon annan än jag vrålar NEJ till lilla skuttan som har eld under tassarna o bara vill rusa iväg. Vi slipper frustration o kan lugnt starta om. Många NEJ blev det men vi fick till en hel hög bra starter oxå :)

Vägen hem igår var däremot inte så rolig. Snö i kombination av tidigare underkylt regn-Inte kul. Jag har inget emot att köra när det är snö i vanliga fall men när det släpper så man knappt tar sig upp för backarna då är det inget kul. Dum som man är så tog vi inte heller omvägen på de saltade vägarna utan tog den genaste vilket oxå är backigaste,kurvigaste o jävligaste vägen av de alla. Så det var så skönt när jag äntligen körde in på parkeringen o kunde koppla av.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards