Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Förtrollad matte - 28 maj 2010 08:32

Så fort det går.... det känns som om man inte hinner njuta någonting av våren och livet, fast det gör man ju, bara att det är i hundranittioknyck hela tiden  

Måndagen började med nytt kiropraktor besök och var jag lyrisk efter förra ggr så blev jag fullständigt panikslagen efter detta. Då jag någon timme efter fullständigt tappade fotfästet i livet och ögonen bokstavligt snurrade i huvudet. Fanns liksom inget upp och ner i världen utan allt bara snurrade runt..
Blev ryggläge tills kvällen kom.
Då stod rallylydnads introkväll på klubben på schemat. Cecilia och Bea hade ordnat- gulle er:) Amanda var anmäld med hund jag som åskådare. Det var många som kom och var intresserade och jag blev styrkt i min åsikt att det är en trevlig sport som passar de flesta hundägare. Amanda och Esther ja de strålade såklart  


Tisdagen inleddes med rehab för Trolleboll, hon var lite trött idag och orkade inte hela passet (varför??) och avslutade med lite laser.


Onsd. vaccinationsdags, andra rabiessprutan för Esther. Senare på kvällen ja då är det ju nybörjarkurs för Amanda på kvällen och jag säger bara wow så duktiga deltagarna har blivit på kursen.


Torsd.Träning för hundarna, handla kläder med barnen, trädgårdsarbete


Fred. Vaknade med riktig jobbig värk så jag avbokade Trollas tid och tänker ta en ta hand om mig själv dag uppblandat med allt annat som ska göras en fredag.


Helgen fortfarande ett oskrivet blad i livet men jag har mina drömmar och förhoppningar...hoppas de kommer att slå in.   



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards