Alla inlägg den 6 september 2009

Av Förtrollad matte - 6 september 2009 21:55

Cirkus på fredagskvällen =D Vimsiga jag hade sett fel på klockan och insläppstiden så vi hängde på låset så att säga =D Men in kom vi och fina platser fick vi. En trevlig och rolig show i drygt 2timmar. Med pigga och glada djur och människor. Ja jag är lättsåld när det gäller sånt där och satt  och klappade händerna och ooooaaade mest hela tiden och skrattade såklart åt clownerna.
Härlig kväll.

Lördagen så var det dags för tävling för hela slanten.
Trolla startade i hoppet och kom in fel i slalomet efter en tunnel när jag var för sen med kommandot- så klart, sedan så rev hon ett hinder, men en 6.e plac.
Sedan var det dags för laget då....ja Ahunden satte ribban och därunder hamnade resten av laget, en disk x4 men vi hade nog roligast av alla och jag tror det hördes oxå. Trolla visade sitt släktskap med Sussie och hittade sin alldeles egna bana en som var mycket bättre än den Åsa Wrede ritat, tyckte nog hon iaf.
I Hopplag så var det åtminstone halva laget som kom runt på en mycket rolig bana, men vi hade kul och det är bra banträning :)

I large så slog Wilma till och vann agilityn och Edit kom tvåa Grattis,grattis. Edit kom tvåa även i hoppet men matten gick vilse och det kostade dem pinnen, trist.

Sedan så var de di smås tur. Agility först. Ärtan startar och gick ut och nollade.......när jag startade med Elvira så ledde fortfarande Ärtan..och hon höll andan när Viran körde och fick se sig slagen på mållinjen. Elvira vann och ärtan kom tvåa, äntligen !! så kom uppflyttningen.=)  =)
Så skönt ! ! !

När jag kom hem så stod barnkalas på agendan och  därefter utegång med mannen vilket innebar alldeles för mycket god mat och dryck men trevligt såklart.

Söndagen inleddes med kurs för vackra T och det var lärorikt. :)
En hel del att ta med sig..
Sedan så startades höstens nybörjare upp i agilityn.

Ja Jäklar i min låda vilken helg det varit =D

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards