Direktlänk till inlägg 25 december 2009

God fortsättning på Julen

Av Förtrollad matte - 25 december 2009 14:48

En riktig God fortsättning på Julen önskas alla :)



Nu kommer tiden jag älskar mest....när alla måsten är avklarade och allt blev så bra som man önskade. Naturligtsvis så älskar jag julaftonen oxå, när barnens ögon tindrar och förväntningar pillrar i kroppen.  När den skräckblandade förtjusningen hos lilla systerdottern när hon fick syn på tomten...det kanske är är elakt mys men nog så härligt. Träffa släkten och äta massor av god julmat och sedan gå hem och fortsätta julmyset- ja det är härligt :)
Men allra,allra bäst är JULDAGEN då lugnet infunnit sig och man inser- jorå... det blev jul fast man inte fick gjort dendär pepparkakscheesecaken som man tänkt men inte hunnit....

En riktigt GoD fortsättning på Julen önskas till alla våra vänner och ett f'låt över att jag inte hann skicka något julkort till er...Kramar i massor!!!

 
 
Myran & Matte

Myran & Matte

25 december 2009 16:44

....du är förlåten och vi önskar dig en fortsatt lugn och mysig julhelg (i regnet!!!!!)

Kramar
Eva Nikki & Myran

http://www.myrancardigan.se

 
Ingen bild

Marie A

25 december 2009 18:37

En god fortsättning på julen till dig och dina nära och kära önskar jag och vovvarna. Ses kanske i ridhuset nästa vecka...? Kram Marie, Assar och Aldo
PS. Assar skickar en hälsning till "tanten", Lizzie (?)

 
winett och triss

winett och triss

26 december 2009 15:55

Ja du...hm man kan ju säga att man hamnade först i en snö storm för att sedan komma till fel rid hus som eniro hade så säkert visat på kartan till plättan... men hallå redan 10 min försenad som jag var ...men vad är alla...skratt där stod jag och fattade inget ting mera att ja ha där var den tävlingen, pratade då med någon snäll själ där på detta rid hus som plättan hade hamnat på, hon bara skakade på sitt lilla huvud och började skratt..va då ringa men jag äger ju ingen mobil men så mycket kan jag säga i alla fall lita alldrig på eniro och skaffa dig en mobil.....så det så..hm fniss. och vi som var så laddad va... triss han vill så gäärna tävla i dag och lilla blå ville så visa upp sig med glittret i sin päls för domaren...
Ja ha det slutade att vi fick köra hela vägen hem i gen..trött och sur som en äticka gick jag och la mig för att snarka till nu..hm.. VA vilken dag jag fick där och om inte det skulle räcka så är det nu mag influensa på mitt jobb ochså....BLÄÄÄ...

Hoppas så att det gick tusen bättre för dig med din fina teja där... och att ni slog till och fick mumsiga poäng där idag Camilla, ler !

Många kramar ifrån en som nu sitter här för att betala in till en annan tävling som jag vet väg beskrivningen till...skratt..
En stor kram // plättan

http://www.123minsida.se/aussielyan

 
Ingen bild

winett

26 december 2009 18:14

SUPER GRATTIS....TILL BÄSTA TROLLA OCH HENNES DUKTIGA MATTE....WOW SÄGER VI MED FLAGGAN I TOPP...

Tur att ni i alla fall fick till det...tänk om vi endå hade hittat dit då du hade kanske vi också gått med ett leende här på läpparna...skratt ja ja det är så typiskt mig...nu är han anmäld på en annan tävling i stället...då du, ler !

Du camilla så härligt med mat vägran där, ler !! ja lite synd är det om dig trolla men bara lite...hihi.

Min hemsida kommer att sluta fungera men bli inte rädd utan det är bara för att jag inte har kunnat förnya mitt kontrakt med dom skall försöka fixa detta..konstigt det här men bloggen kommer att fungera http://lyan.bloggsida.se

kul att ni fixade till ett första pris idag...ler

En bamse kram till den bajs ätande trolla...hihi

 
Paula

Paula

27 december 2009 10:08

Ja usel respons beror på avstängd mobil som jag hittade långt nere i tvättkorgen.

GRATTIS!!! Grattis!!!

Tränar du inför tvåan nu då :-) För inte harvar du väl i 1:an med alla osäkra hundar?

KRAM!!!

http://paulas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Förtrollad matte - 16 juni 2011 20:11

Jag har flyttat till http://ärteplättens.hemsida24.se  Varmt Välkomna :) ...

Av Förtrollad matte - 2 maj 2011 07:42


Öh, det har visst varit lite öde här ett tag men nu så kanske blogglustan kommer igång igen. En hel del händer och MYCKET planeras i snar framtid.   Vi har tex. varit på ett underbart kennelläger kika gärna in på Annelie-Lojocas sida eller varför...

Av Förtrollad matte - 21 mars 2011 15:42


 

Av Förtrollad matte - 5 januari 2011 18:51


Vad är det för en dag? Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nä det är Ärtans födelsedag   Lilla gullefjunet blir 10 år idag   och som alltid när det är kallt så fryser öronen..   ...

Av Förtrollad matte - 4 januari 2011 14:44

Hade en jobbig natt nyligen och låg och funderade över året som gått.Phu, fy fasiken så skönt att det är över och jag välkomnar 2011 med öppna armar. Hela förra året stod för oro och skador och sjukdomar.Januari startade med en viss nyfikenhet i...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards