Alla inlägg den 7 juli 2008

Av Förtrollad matte - 7 juli 2008 19:32

Kommer ni ihåg ramsan/sången:
Måndag gör jag ingenting,ingenting
Tisdag ser jag mig omkring,mig omkring
Onsdag går jag ut och vankar
Torsdag sitter jag i tankar
Fredag gör jag vad jag vill
Lördag stundar helgen till..

Det sammanställer större delen av min dag förutom lördagen då ....det känns som en evighet till helgen samtidigt som den kommer i raketfart. Allt beroende på vilket focus man har i tankarna. Längtan efter ... eller lätt panik inför...nja så illa är det inte. Jo jag längtar så det gör ont efter Mats men paniken är det inte så illa ställt med, bara lite lätt uppskruvat. ;)

Hundarna har iaf. fått sig en skön promenad idag, Trolla fick spårat ett kort spår men hade ingen tid till markering av pinnarna.. men jag har en plan ;)
Vi har tittat på hästar och kossor(det är en stoooor grej då jag har lite lätt koskräck) Vi fick även tvättat oss lite då det kom världens skur medans vi traskade på vår lilla tur.

Äsch att det ska finnas så mycket att göra - nä jag gör som i ramsan-INGENTING! Drar filten omkring mig och bara myser med en kopp te på altanen tills knotten blir fördj-liga.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards