Direktlänk till inlägg 9 juni 2008

Som Anja Persson...

Av Förtrollad matte - 9 juni 2008 23:15

Sista gången på träningen med M o P igår, sorgset och vemodigt. Hm, hade ju behövt mer sånt. Som Cecilia sa, att de är så positiva och lyckas att få varje deltagare känna sig som en vinnare DET är så underbart!
En egenskap som är värd guld. Skulle ju kunna ge exempel på motsatsen hos andra instruktörer men sån är inte jag..eller?
Men till dagens träning - där fick jag bekänna färg, bokstavligt talat. Illröd i nian och tungan hängandes nere vid knäna stånkade jag runt i tidiga gruppen. Men fick till det rätt ok kändes det som. Det var skönt att alla byten satt där de skulle :) Fick bra tips att svänga runt den segsvängda Ärten som vi ska träna vidare på, detta går ju även att applicera på trollboll även om det inte är någon fråga om seghet där(förutom att hon var lite långsammare än vanligt troligen pga löpet)
Sedan var det dags för den sena gruppen och då även Trollisen.. Hon fixade sina övningar fint, ska tajta till svängarna och mer träning på gungan behövs. Sedan så var det då dags för sista banan. Gjorde oss startklara och svischar iväg tills Trolla kommer i min väg och jag gör en Anja Persson EN FLYGANDE SÄL. Det var en rejäl smäll ner i backen. Men kom upp igen med alla ben intakta. Omvärderar starten och tar ut annan väg sen sätter den sista banan :) Gott,gott:)
Sen när jag väl var hemma igen så hade jag fått en nytvättad bil och lite rosor av min goa gubbe :) Han vet han, hur han ska lägga korten....

 
 
Ingen bild

hihi

10 juni 2008 11:55

Weii, så det kan gå!

 
Ingen bild

En som var där................

10 juni 2008 17:02

Anja kan slänga sig i väggen! Du gjorde det mycket snyggare.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Förtrollad matte - 16 juni 2011 20:11

Jag har flyttat till http://ärteplättens.hemsida24.se  Varmt Välkomna :) ...

Av Förtrollad matte - 2 maj 2011 07:42


Öh, det har visst varit lite öde här ett tag men nu så kanske blogglustan kommer igång igen. En hel del händer och MYCKET planeras i snar framtid.   Vi har tex. varit på ett underbart kennelläger kika gärna in på Annelie-Lojocas sida eller varför...

Av Förtrollad matte - 21 mars 2011 15:42


 

Av Förtrollad matte - 5 januari 2011 18:51


Vad är det för en dag? Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nä det är Ärtans födelsedag   Lilla gullefjunet blir 10 år idag   och som alltid när det är kallt så fryser öronen..   ...

Av Förtrollad matte - 4 januari 2011 14:44

Hade en jobbig natt nyligen och låg och funderade över året som gått.Phu, fy fasiken så skönt att det är över och jag välkomnar 2011 med öppna armar. Hela förra året stod för oro och skador och sjukdomar.Januari startade med en viss nyfikenhet i...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards