Alla inlägg under mars 2010

Av Förtrollad matte - 4 mars 2010 22:58

Skrattar åt mig själv....för en vecka sedan var jag orolig då inte vupplarnas magar kom i form efter avmaskningen. De krystade men inget kom...pigga och alerta var de, inte skrikiga utan egentligen väldigt nöjda med livet..men lilla hysterican till extramatte över di små stissade såklart upp sig för att det inte var något bajs att prata om....
Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha


Jaja det dröjde inte så länge innan magarna kom igång ordentligt igen och i morse så hade de roat sig med att ha BAJSKRIG !
Så mycket b-brunt överallt i deras hage ..
Ja, där fick jag för min oro *skratt*
Inte kan man tro att en sån här söting kan göra något som börjar på B??!
  


Men efter lite städning och hundfrukost så var de ju bara så ljuvliga och fulla av bus.
  
Sen var det dags för nästa B.....
Åkte till tandläkaren för den årliga kontrollen. Jag ger mig attsickens på, att min tandläkare vilket jag förövrigt sagt att jag aldrig mer ville ha är en riktig sadist.
Så vid tandstensskrapningen så snittade hon mitt stackars tandkött så stockholmsblodbad var en piss i missisippi. När hon kommenterade : Du blöder en del, glöm inte flour och tandtråd (så där snorkigt) kunde jag inte låta bli att svara- ja du skär ju mig..kunde kanske vara liiite försiktig.
Nästa gång sätter jag mig inte i hennes stol då betalar jag hellre och går  därifrån.


Väl hemma igen så var det dags för lite frukost i lugn och ro...trodde jag ja..helt plötsligt var tvrummet fullt av vapplar med lille potter i täten. Här kollar han in vad det är som luktar så konstigt..jaha lillmattes hästgrejer...hm vad kan man mera hitta....
  


Alla gick på upptäcksfärd och busade och hade stenkul.  De hittade både Trollas önskebädd och den var ju bara såååå mysig och biabädden med mostern i var rätt ok oxå.
        


Sedan rymde de mest hela dagen fulla av bus :) :)
    


Till slut så låg de och sov så gott så kvällen avslutades med ett underbart B-adkars bad för en stackars värkande kropp:) Sååååskönt :)
  



Nattinatti...



Av Förtrollad matte - 3 mars 2010 18:40

4 veckor är de idag.
1an
  
2an
  
3an
  
4an
  
5an
  
6an
  
7an
  
8an
  
9an
  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards