Direktlänk till inlägg 14 mars 2010

Blandat

Av Förtrollad matte - 14 mars 2010 21:40

Det blev ingen 5v. bild denna veckan....livet gjorde sig påminnt.
Ta inte någon för givet.  Nu verkar det att sluta väl, men jag gungades rejält i mitt fäste och livet blev en bergochdalbana utan njutning..Men nog om det för nu...och över till de gulligaste,tuffaste och härligaste valpar som finns och jag är inte det minsta partisk utan de är verkligen -wow!  Lyckostar ni som får hem en liten gottebit om några veckor(om jag inte rymt med allehopa då)
Lite blandade bilder från veckan:
Pixie Spell prövar tunneln

Demon Box spanar  

Farmor Winett var och hälsade på och myste lite med Magic Griffon 
Elf Wish "rinner" ur korgen
 
Dragon Wing förklarar sin kärlek till Frida 

Pixie Spell gillar att kampa och jaga moppen är stenkul 
  En perfekt liggplats tycks Fenix Elixir och Magic Griffon tycka


Pixie igen....många bilder på henne idag..
 
Magic Griffon funderar lite
 
Tror detta är Gnome Bliss 

Här står Fairy Bell och spanar.. 
   
Dragon Wing.. 
Hoppas kunna lägga in mer bilder imorgon :)
Kram på er där ute och var rädda om varandra ..  

 
 
Ingen bild

Christina

14 mars 2010 22:10

Kramar till er alla! Jag håller verkligen tummarna för att allt ska gå bra.
-
Vilka urgulliga små björnar! :o)

 
Monica

Monica

15 mars 2010 00:01

Goa tjockisar :)
Vad det än är som har hänt så HOPPAS jag att du hittar en bra lösning *krama om*

http://www.trollborder.webs.com

 
Myran & Matte

Myran & Matte

15 mars 2010 08:45

....som också hoppas att allt är okej.
Godingarna är verkligen godingar!

http://www.myrancardigan.se

 
Ingen bild

Rosa & Qurt

15 mars 2010 15:34

Skräm inte upp oss så där.... Hoppas verkligen att allt är Ok !!!
Sötnosarna blir ju bara sötare för varje vecka och OJ vá tiden har gått fort!

 
Jeanette & Flocken

Jeanette & Flocken

15 mars 2010 18:12

underbara som vanligt!!..och det kan nog va jag som tar med mig hela bunten på onsdag ;)!!!
hoppas allt ordnar sig för er!!!..trist när saker man inte räknar med händer =(

massa kramar!!!

http://www.kalkstenons.se

 
Annelie

Annelie

16 mars 2010 02:11

Usch, jag gillar inte berg-och-dal-banor, varken själsliga eller de på nöjesfält. Skickar varma kramar och håller tummarna att allt är bra nu.
Jag har precis bestämt mig för att INTE komma och hälsa på dig....jag ska nämligen inte ha någon mer hund (räcker bra med tre...) och Demon Box, hittar inte ord men jag bara smälter - vilken hund!!!!!
Ser fram emot ännu mera bilder på dem alla - för naturligtvis är de underbara allihopa.

Många kramar

http://www.mrcollin.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Förtrollad matte - 16 juni 2011 20:11

Jag har flyttat till http://ärteplättens.hemsida24.se  Varmt Välkomna :) ...

Av Förtrollad matte - 2 maj 2011 07:42


Öh, det har visst varit lite öde här ett tag men nu så kanske blogglustan kommer igång igen. En hel del händer och MYCKET planeras i snar framtid.   Vi har tex. varit på ett underbart kennelläger kika gärna in på Annelie-Lojocas sida eller varför...

Av Förtrollad matte - 21 mars 2011 15:42


 

Av Förtrollad matte - 5 januari 2011 18:51


Vad är det för en dag? Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nä det är Ärtans födelsedag   Lilla gullefjunet blir 10 år idag   och som alltid när det är kallt så fryser öronen..   ...

Av Förtrollad matte - 4 januari 2011 14:44

Hade en jobbig natt nyligen och låg och funderade över året som gått.Phu, fy fasiken så skönt att det är över och jag välkomnar 2011 med öppna armar. Hela förra året stod för oro och skador och sjukdomar.Januari startade med en viss nyfikenhet i...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards