Direktlänk till inlägg 24 februari 2010

Tre veckor :)

Av Förtrollad matte - 24 februari 2010 22:21

      Japp ...återigen vart har tiden tagit vägen?? Hm, det är klart skulle man dra med fingret på fönsterbrädan så ser man ju att tiden inte stått stilla trots att livet liksom stannat upp..i valplådan..men...det finns nog tid för sånt senare..nu är det livets under som tar all tid och lust.
Veckans bilder togs nu sent på kvällen och trots att de år pigga och alerta busar så lyckades jag på att fota just när de var som tröttast, men de är fina ändå eller vad sägs om de här bilderna?
1:an Hane
    
2:an Tik
    
3:an Hane
    


4:an Hane
    
5:an Hane
    
6:an Tik
    
7:an Hane
    
8:an Hane
    
9:an Hane
    

 
 
Ingen bild

anna

25 februari 2010 08:04

Jättefina : )

 
Frida

Frida

25 februari 2010 08:54

Nej nu vet jag inte var jag tar vägen! Jag smälter!!!

http://addox.blogg.se

 
eva marie

eva marie

25 februari 2010 15:23

Pussnosar - åh, längtar efter valpmage... tror du man kan skaffa en femte hund...? ;)

http://propiraya.wordpress.com

 
Ingen bild

Frida

25 februari 2010 16:44

Åhhh.. imorn kommer jag och hälsar på, bosätter mig nog i valplådan jag med;)
syns imorn!

 
Ingen bild

farmorn Winett

25 februari 2010 19:02

Jippe dooo nu fungerar dator mycket bäTtre ..bara lite krångel men nu får vi ju glädjas att att jag är tillbaka här på er hemsida så jag också kan få lov att följa dessa vackra små liv.

WOW SÄGER JAG BRA VILKA SKÖHETER, SÅ FINA DOM ÄR !

Ja du Frid jag längtar också tills jag kan åka upp ochså för att få lov att busa ,gosa , pussa och berätta så hemlisar för dom alla 9.... men snart så kommer även farmorn och pappa triss på besök men får tyvärr vänta in en ny bil...ler ! eller så får jag hänka på husse här men det ordnar vi allt.
LÄNGTAR SÅ EFTER ER ALLA 9
Ja nu Camilla har jag läst i fatt mig om all uppdatering som du har gjort här på din sida, härligt ! nu skall jag bara försöka mig på att uppdatera min egna sida om dessa underbara 9 ....ler
MÅNGA GOA KRAMAR MED MASSOR AV KÄRLEK
TILL ER ALLA.

 
Frida

Frida

26 februari 2010 09:57

Annars får vi tajma det winett och samåka=) Kan ju vara skoj! Har ny röntgen på Addox på tisdag, så det ska bli spännande att se vad som hänt de senaste tre veckorna. Börjar bli lite otålig att komma igång med träningen på riktigt nu, men jag vågar inte riskera något när det är så halt och Addox lever rövare :) Så får allt hålla mig i skinnet några veckor till!
Kram till er alla!

http://addox.blogg.se

 
Annelie

Annelie

26 februari 2010 18:25

Dammet väntar snällt - njut du av valparna! Du ser ju nu så fort det går! De är helt underbara!! Vet inte vilken som ser ljuvligast ut men 8an är nog den som gör mig mest knäsvag idag.
Kramar till er alla

http://www.mrcollin.com

 
Monica

Monica

27 februari 2010 18:44

Verkligen söta nu! Go ålder :) Skiljer det mycket i storlek?

http://www.trollborder.webs.com

 
Ingen bild

Ullis

27 februari 2010 22:09

Åh, vilka goingar. Nu har du minsann endel att göra ;)

 
Ingen bild

Liiiinisen

16 mars 2010 09:01

Gud va söta! Jag smälter :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Förtrollad matte - 16 juni 2011 20:11

Jag har flyttat till http://ärteplättens.hemsida24.se  Varmt Välkomna :) ...

Av Förtrollad matte - 2 maj 2011 07:42


Öh, det har visst varit lite öde här ett tag men nu så kanske blogglustan kommer igång igen. En hel del händer och MYCKET planeras i snar framtid.   Vi har tex. varit på ett underbart kennelläger kika gärna in på Annelie-Lojocas sida eller varför...

Av Förtrollad matte - 21 mars 2011 15:42


 

Av Förtrollad matte - 5 januari 2011 18:51


Vad är det för en dag? Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nä det är Ärtans födelsedag   Lilla gullefjunet blir 10 år idag   och som alltid när det är kallt så fryser öronen..   ...

Av Förtrollad matte - 4 januari 2011 14:44

Hade en jobbig natt nyligen och låg och funderade över året som gått.Phu, fy fasiken så skönt att det är över och jag välkomnar 2011 med öppna armar. Hela förra året stod för oro och skador och sjukdomar.Januari startade med en viss nyfikenhet i...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards