Direktlänk till inlägg 16 juni 2009

Pust,kul och ...hjäälp!

Av Förtrollad matte - 16 juni 2009 13:02


Ja så är det just nu, det är mycket igen...
Nu när anmälan är stängd till klubbens årliga agility tävling så är det över 1000 starter fördelat på två dagar.

Detta ska sättas i relation till förra årets event med 300 starter.
Kul för det inne bär ju en massa härligt folk som pysslar med det roligaste och bästa som finns och att de kommer till vår tävling gång på gång måste ju betyda att vi gör ett bra jobb.

Men... det innebär ju oxå en väldans massa funktionärer, vilket vi inte har massor av så nu blir det till att jaga klubbisar och oklubbisar med blåslampa.
Känner du dig manad så kontakta mig, gärna i kommentarerna.

Ha d fint =D

 
 
Ingen bild

Christina

16 juni 2009 19:07

Jätte roligt och lite skrämmande att det blev så många anmälningar! Men på något sätt ska vi klara av detta.

 
Ingen bild

Jeanette

16 juni 2009 19:51

har mailat alla mina kursare om mötet i morgon..så jag hoppas några kommer iallfall =)

kraaam

 
Jenny

Jenny

16 juni 2009 21:01

Hej, vad roligt att ni tittade in hos oss! Och visst är det tråkigt med gamle Rocko! Luma gillade honom mycket, det är lite fint att de unga hundarna får ha hundkompisar i alla åldrar...
Hoppas att snygga Trolla är bättre i benet och att porrshoven har mattats av något. Jag som aldrig haft tik tidigare, stod helt häpen inför de erotiska eskapader som utspelade sig under löpet, jag hade ingen aaaning! Det är tur att det finns juckgrisar!
Ha det gott!

http://www.plentyoluma.blogspot.com

 
Ulrika & grabbarna

Ulrika & grabbarna

26 juni 2009 07:35

Camilla - jag kommer gärna och hjälper till på agilitytävlingen! Om ni behöver mig, vill säga...

http://www.papillonalva.se

 
Sara

Sara

1 juli 2009 10:08

Tjena!!!
Jag kan oxå hjälpa till på er tävling, är där båda dagarna. Ge mig någon uppgift som är lätt, tidtagare, koppelbärare, inropare eller hindervakt eller något dylikt... Absolut inget med datorer :P
På lördagen tävlar jag large, kommer till plats när det är dags, åker inte tidigare om jag inte måste :P Vet iofs att det är ett small agilitylopp jag ska kolla men vet ju inte hur startordningen ser ut än hos er.
Sen på söndagen är det small för hela slanten =)
Kram sara

http://sarasvovvar.blogg.se

 
Sara

Sara

4 juli 2009 02:55

Körs det på 2 banor samtidigt??
Vi syns snart =)

http://sarasvovvar.blogg.se

 
cecilia

cecilia

13 juli 2009 09:30

Hej och tack för en jättebra tävling i söndags!!!

http://udosblogg.pudeltv.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Förtrollad matte - 16 juni 2011 20:11

Jag har flyttat till http://ärteplättens.hemsida24.se  Varmt Välkomna :) ...

Av Förtrollad matte - 2 maj 2011 07:42


Öh, det har visst varit lite öde här ett tag men nu så kanske blogglustan kommer igång igen. En hel del händer och MYCKET planeras i snar framtid.   Vi har tex. varit på ett underbart kennelläger kika gärna in på Annelie-Lojocas sida eller varför...

Av Förtrollad matte - 21 mars 2011 15:42


 

Av Förtrollad matte - 5 januari 2011 18:51


Vad är det för en dag? Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nä det är Ärtans födelsedag   Lilla gullefjunet blir 10 år idag   och som alltid när det är kallt så fryser öronen..   ...

Av Förtrollad matte - 4 januari 2011 14:44

Hade en jobbig natt nyligen och låg och funderade över året som gått.Phu, fy fasiken så skönt att det är över och jag välkomnar 2011 med öppna armar. Hela förra året stod för oro och skador och sjukdomar.Januari startade med en viss nyfikenhet i...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards