Alla inlägg den 17 augusti 2007

Av Förtrollad matte - 17 augusti 2007 01:02


Börjar med ett konstigt tryck i huvudet och nej det är inte Trolla som står på mig ;) Nä, hon har återgått till sina vanliga rutiner.
Näpp, det där trycket följs av blixtrar framför ögonen o då är det ju bara att vänta på migränen. Men den dök liksom aldrig helt upp utan bara låg där o molade.
Sen så började diskmaskinen låta konstigt o naturligtsvis så är det stopp i avloppet i köket, slasken fylldes snabbt med äckligt vatten som inte ville ner igen. Suck, jag är ingen rörmokare!!! Diskmaskinens översvämmningsskydd löste nog ut o det var någon pump som stog o surrade o surrade,ja va gör man? Stänger av maskinen på strömbrytaren såklart...men den fortsätter o surra (avstängd!!!) Jag hittade till slut någon stickpropp som jag fick dragit ut. Får ringa någon kunnig imorgon,suck!
Skulle träna lite med voffsen men det blev små korta pass med var o en av dem,var inte riktigt på humör.
När jag var ute med Elvira för ett litet pass så passade Trolla på o låsa mig ute. I sin iver så hade hon låst altandörren. Alltså lägg på minnet ta med nycklar ut, nu var ju ändå Mandis hemma o kunde släppa in mig igen. Men om ...
Till slut så kom den där migränen på riktigt...fy fasiken vilken skitdag,urk

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards