Direktlänk till inlägg 18 november 2009

Onsdag

Av Förtrollad matte - 18 november 2009 12:02

Trist, regnig,grå onsdag...funderade på att börja träna in kryp med lillfian. Men en väldigt hungrig jycke i kombination väldigt gott godis gjorde att fingrarna krympte och lusten försvann.
Någon som har bra tips hur man lär in kryp utan att bli stympad? Välkommen att dela med dig=D

 
 
Ingen bild

Christina

18 november 2009 15:54

Att använda klicker och ha en hund som ligger och låta hunden själv bjuda fram rörelserna till krypet. Det ger ett lugnare kryp än om man lockar med godis. Att använda en taget är mycket bra, hundarna fattar så fort. Då slipper man vänta på att de själva ska bjuda beteendet.
Lycka till! kramar

 
winettan

winettan

19 november 2009 12:22

Men hallå där camilla...skratt nu får jag allt skälla lite här....grirre..hihi varför ringde ni inte mig VA nu när du var här och tävlade och allt..ler.. hm är så klart lite besviken allt på detta men jag kan ju tänka mig förlåta er om ni snart kommer och hälsa på du och din duktiga hund brutta....hihi.

SUPER GRATTIS:::::::NI GJORDE DET::::::GUD SÅ BRA NI ÄR:

Där se du ju nu tror jag allt att du Camilla har fått lite smak för det här med att tävla hund , ler och tänk nu at ni är redan uppflyttade då till lägre klass...jippe doo bra jobbat där vackra förtrolliska Trolla och med din duktiga matte, ler

Själva vilar vi oss i form här...skratt.. hm men kan ju nog tänka mig köra i gång himmel blå lite där i lydnaden ...ler han är rätt ladad nu.. poker är bara busig...hm
kramar så till detta uktiga hund ekipage.

http://www.123minsida.se/aussielyan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Förtrollad matte - 16 juni 2011 20:11

Jag har flyttat till http://ärteplättens.hemsida24.se  Varmt Välkomna :) ...

Av Förtrollad matte - 2 maj 2011 07:42


Öh, det har visst varit lite öde här ett tag men nu så kanske blogglustan kommer igång igen. En hel del händer och MYCKET planeras i snar framtid.   Vi har tex. varit på ett underbart kennelläger kika gärna in på Annelie-Lojocas sida eller varför...

Av Förtrollad matte - 21 mars 2011 15:42


 

Av Förtrollad matte - 5 januari 2011 18:51


Vad är det för en dag? Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nä det är Ärtans födelsedag   Lilla gullefjunet blir 10 år idag   och som alltid när det är kallt så fryser öronen..   ...

Av Förtrollad matte - 4 januari 2011 14:44

Hade en jobbig natt nyligen och låg och funderade över året som gått.Phu, fy fasiken så skönt att det är över och jag välkomnar 2011 med öppna armar. Hela förra året stod för oro och skador och sjukdomar.Januari startade med en viss nyfikenhet i...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards