Direktlänk till inlägg 23 juli 2009

gårdagens..

Av Förtrollad matte - 23 juli 2009 12:15

Har ju tagit en liten paus från allt vad agility heter...och den höll i sig tills igår för vem kan motstå när Christina messar och undrar om en träningsdate mitt på blanka dan?

Packade in dogsen och skinkburken och gav mig iväg. Mötte upp Christina,Jessica och Elin och Sofia och alla jyckar.
Det plockades fram några bra stationer där vi fick öva oss i .. TA RÄTT TUNNELHÅL för järnspikar!! (gissa vem?) och snabbare i slalom och yes, vilken fart hon hade lilla pärten. Elvira fick öva sig i att ta hinder öht. ville mest springa förbi men hon satt fint i starten lilla pussgurkan <3

Väl hemma så fortsatte saftkokeriet och så hade jag ju ett svagt ögonblick lovat att köra mannen och pappsen till surströmmingskalas..vilket jag oxå gjorde och det var nog det som utlöste mina problem,eller nåt.

Det började svida i halsen och smärtade sådär febrigt i kroppen...urk..hyrde en film till tjejerna och mig ,bäddade ner mig i soffan med alvedon och popcorn..tittade på Will Smiths Seven Pounds en film som inte passade mig i mitt tillstånd tog lång tid innan jag förstod något öht. men på slutet så snyftade vi(dottern och jag) ikapp.

Sedan när jag bara ville sova så var det dags att vara chaufför igen och stöttepelare *fniss* de hade haft kul och tyckte det var såååå gott och det baaara måååååste vi göööra om.

Själv så var jag nöjd med att få krypa ner och domna bort i feber ruset.
Kraxkrax på er eller det kanske är oink,oink !

 
 
Ingen bild

Christina

23 juli 2009 14:20

Tråkigt att höra att du är dålig, ta det lugnt och krya på dig.
Tack för träningen, kul att du ville ha en date.
Med tanke på vädret så är det skönt att vi inte är i Hällskeholm.

 
Myran & Matte

Myran & Matte

23 juli 2009 16:30

Är inte det lite av en klassiker? Haft massor att göra, stressigt, mera stressigt och när allt är över vaknar bacillerna! Sköt nu om dig riktigt ordentligt och tänk för omväxlings skull BARA på dig själv.
Kramis

http://www.myrancardigan.se

 
Ingen bild

Christina

26 juli 2009 17:50

Hoppas du känner dig bättre!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Förtrollad matte - 16 juni 2011 20:11

Jag har flyttat till http://ärteplättens.hemsida24.se  Varmt Välkomna :) ...

Av Förtrollad matte - 2 maj 2011 07:42


Öh, det har visst varit lite öde här ett tag men nu så kanske blogglustan kommer igång igen. En hel del händer och MYCKET planeras i snar framtid.   Vi har tex. varit på ett underbart kennelläger kika gärna in på Annelie-Lojocas sida eller varför...

Av Förtrollad matte - 21 mars 2011 15:42


 

Av Förtrollad matte - 5 januari 2011 18:51


Vad är det för en dag? Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nä det är Ärtans födelsedag   Lilla gullefjunet blir 10 år idag   och som alltid när det är kallt så fryser öronen..   ...

Av Förtrollad matte - 4 januari 2011 14:44

Hade en jobbig natt nyligen och låg och funderade över året som gått.Phu, fy fasiken så skönt att det är över och jag välkomnar 2011 med öppna armar. Hela förra året stod för oro och skador och sjukdomar.Januari startade med en viss nyfikenhet i...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards